Tento článok sme sa snažili veľakrát napísať a veľakrát sme ho vymazali. Potrebovali sme pomenovať čo sme cítili. Najviac sme vnímali strach z neprijatia a nepochopenia. To je v podstate normálne, veď toto celé od začiatku nerobíme len pre seba. Nejde tu len o to, že je to naša práca, ale aj o to, že nás to baví, dáva nám to zmysel a vám naša práca robí radosť.A tak prirodzene cítime voči vám zodpovednosť.Už v januári sme predpovedali, že tento rok bude o zodpovednosti na rôznych úrovniach.
A je to tu..
Na zmenu, pre ktorú sme sa rozhodli bolo viac dôvodov:
1.priestorovo už sme dosiahli maximum
2.násypníky nám jednoducho nikdy neboli sympatické a prerábka tohto typu by si vyžadovala až príliž veľkú investíciu a aj tak by sme neziskáli priamoúmerne viac miesta
3.prosíte nás o to už dokopy 2 roky
a v neposlednom rade
4.aktuálna situácia, ktorá to všetko spojila a pridala
-potrebu zjednodušiť vám nákup u nás čo najviac
-zabezpečiť vám väčší komfort vzhľadom na koronakrízu
-dodržať čo najlepšiu bezpečnosť v manipulácii s potravinami a tovarom na váhu
-zjednodušiť systém pre našich zamestnancov
- finančný dôvod vzhľadom na pokles tržieb snáď ani nemusíme spomínať.
"Bude to zmena, bude nám aj smutno, ale je to nutné aby sme zachránili Dobrožrúta".
Áno spúšťame eshop. Áno, nechceli sme. Áno, ideme do toho! Áno ,budete si môcť objednávať z celého Slovenska. Koláče žiaľ nie.
A teraz dopovieme tú druhú stranu mince.
Kedže investícia do nového priestoru aktuálne nie je možná, rozhodli sme sa "ukrojiť" na eshop časť predajne.Keď prídete v pondelok už bude mať predajňa pozmenený vizuál.
Áno je to smutné, bude to iné.. Ale je to znovuzrodenie, transformácia..Pretože sme sa rozhodli opäť nebojovať, prijať situáciu a byť voda, prispôsobiť sa a plynúť. Nechať, pustiť čo už chce odísť a privítať nové, ktoré chce prísť.
Bolo to veľmi ťažké a zároveň oslobodzujúce rozhodnutie.
Veríme, že si obľúbite aj nového Dobrožrúta.
Dada